Senin, 14 Mei 2012

i'm

Ya Allah ya Tuhanku,,,

Tunjukilah aku untuk mensyukuri ni'mat Engkau yang telah Engkau berikan kepadaku dan kepada ibu bapakku dan supaya aku dapat berbuat amal yang saleh yang Engkau ridhai; berilah kebaikan kepadaku dengan kepada anak cucuku. Sesungguhnya aku bertaubat kepada Engkau dan sesungguhnya aku termasuk orang-orang yang berserah diri. 
Ya Allah ya Tuhanku
Jagalah orang orang yang sayang ke padaku 
Jagalah orang orang yang kurang dariku
Jagalah para pejuang yang telah dudur di medan perang
Jagalah orang orang yang selalu mendoakan anak yatim seperti ku
Jagalah orang yang mempunyai rasa tidak suka ke padaku

Ya allah ya tuhanku
Tegurlah dengan caramu jika aku dalam keadaan khilaf
Tegurlah dengan caramu jika aku berjalan dalam keadaan sedih
Tegurlah dengan caramu jika aku terpuruk
Tergulah dengan caramu jika aku mempunyai rasa benci ke orang

"firli"
 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar